2010-02-19 | 17:24:17

myskväll!

Hejhej!

Idag var vi klara relativt fort så var hemma runt 2, kom hem och la mig i sängen för att titta på tv men som vanligt så somnade vi. Vaknade av att Madde ringde för jag skulle läsa igenom vårt arbete igen innan vi lämnade in det och nu är det inlämnat.

Just nu sitter jag och väntar på att Christian ska komma hem så att vi kan äta lite, är riktigt hungrig! Ikväll blir det spaggetti och köttfärssås, muuuums. 

Hela helgen blir det plugga som satan och på söndag ska jag även tvätta innan vi åker uppåt landet. Jag längtar till tusen. Om en vecka så ska vi titta på Brolle, kul ska det bli!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!