2010-02-10 | 20:38:29

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Du är spontan, framåt och djärv,
och det förändrar onsdagen från en typisk vardag till lite mer än så.

Godkväll!
Nu har jag äntligen vaknat till igen. Var så himla trött när jag kom hem från jobbet så jag orkade inte göra ett smack. Känns som att jag har kommit ner i en svacka igen där jag är trött 24 timmar om dygnet. Ska börja äta vitaminer igen och hoppas på att det hjälper.
Idag så var det då först biblioteksgenomgång vilket var halft onödigt. Systemet är så rörigt så man fattar inte ett smack och hon gick igenom det som att man redan skulle veta hur man gör.
Efter det så blev det jobbedags och det gick riktigt snabbt, hände inte så mycket dock men så är det ibland.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på lyxfällan och kommer att fortsätta att titta på tv ikväll för orkar inte göra någonting.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!