2010-02-28 | 11:48:15

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Skön söndag som blir ännu bättre med hjälp av levande musik eller dans.
Även sport kan locka lite.
Godmiddag allesammans!
Igår spelades det för första gången rummikub i familjen Hillgrens hus, blev en hel del skratt innan Iris och Pär kom in i spelet. Vi kom i säng runt 1 halv 2 och sen har jag sovit otroligt gott tills det att min mobil ringde. Christian hade fått för sig att vi skulle skotta uppfarten men han låg kvar och sov, som vanligt så har jag svårt för att somna om igen. Fick upp Christian vid havl 10, då blev det frukost men ingen skottning för det hade Pär redan åtagit sig.

Nu sitter jag här och chillar och om en timme kommer taxin för att hämta upp oss. Väskan står packad och jag är riktigt taggad för att åka på kryssning med tre underbara personer!

Nu blir det chill med de andra!

Ha en trevlig dag!

/V♥

Kommentarer;
Nina

eller hur!

men man gråter ju som en gris hehe



ha det så kul på kryssningen, när kommer du till halmstad igen????

kyss!

2010-02-28 kl. 12:25:11
http://ninanorlin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!