2010-02-14 | 19:34:48

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Skön söndag som blir ännu bättre om du är den som planerar och driver på.
Du har riktigt fina idéer.
Godkväll!
Helgen har passerat väldigt fort. I fredags var det föreläsning som gällde. När jag kom hem från den så la vi oss i sängen och vipps så somnade vi och sov i 3 timmar! Helt sjukt. På kvällen så skulle jag, Madde och Sofie åka till Jelena på myskväll och mysigt blev det. Blev god mat, lets dance, dricka och kortspel. Kom därifrån vid 2 och sen hade jag fått för mig att titta på os invigningen men jag orkade bara hålla mig motivationen uppe till halv 4, Christian försökte hålla mig vaken genom att kickla mig men jag blev bara arg och jag somnade runt 4.

Klockan 8 ringde klockan och det var inte så svårt att komma upp som jag trodde att det skulle vara.
Jag jobbade till klockan 5 och sen var det bara att åka hem. Vi gjorde inte så mycket på kvällen utan tittade bara på os och jag somnade runt 10. Den sömnen behövde jag verkligen.

Idag gick jag upp vid 11, jag sov alltså i 13 timmar vilket verkligen inte är likt mig, och gjorde fukost till hjärtat mitt, det är ju trots allt alla hjärtans dag. Vi låg i sängen tills det att han skulle åka och jobba och här ligger jag ännu. Har faktiskt städat lite och nu ska jag fortsätta att läsa Snabba Cash och halvt titta på os!

Nu är det bara 1½ vecka tills vi åker till Skutskär, längtar lite att få komma bort och göra något annat!

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!
/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!