2010-02-16 | 15:15:11

teori hit och teori dit!

Just nu ligger jag i sängnen med två c-uppsatser som vi ska läsa till vår granskning som vi ska göra på dem. Jag har börjat med den ena och tänkte "ja men jag börjar med den tjocka så har man den avklarad" men där fick jag så att jag teg. Har på ca en timme läst 15 sidor! Det är inte direkt roligt heller för det är änsålänge bara teori, jag vill komma till saken annars kan det kvitta känns det som! Sen kom en annan tanke i mitt huvud, tänkt när vi själva ska skriva c-uppsatsen hur lång tid kommer inte det att ta? Okej vi har ett halvår på oss men ändå.

Jag får väl fortsätta att läsa så att jag är klar när Christian kommer hem om 2 timmar. Hoppas på det, bara 30 sidor kvar!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!