2010-02-16 | 13:54:21

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Mysig tisdag som blir ännu bättre om du väljer att axla ledarrollen.
Du är bra på att ordna saker.
God middag!

Gårdagens möte gick bra och jag satt kvar i gymmet med Emmy för att vara med på en stängning. Kom hem runt 10 och sen var det os som gällde. Gott att Kalla vann guld, känns som att vi verkligen behöver det efter de oturer som vi har haft inom skidsporten. Somnade ganska tidigt vilket var skönt.

Imorse var det skola klockan 8-12 och meningen var egentligen att vi skulle sitta och göra metod idag men det sket sig då vi inte var tillräckligt förberedda så vi ska göra det imorgon eftermiddag istället. Har tvättid då men får försöka få Christian att tvätta, kan bli kul det där.
Istället för att göra arbetet nu så har jag då läst igenom det jag skulle ha gjort och även funderat på kategoriseringar. Eftermiddagen fortsätter med plugg för att sen avslutas med träning vid halv 7.

Nu sätter jag mig ner i böckerna igen!

Ha en fortsatt trevlig dag.
/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!