2010-02-09 | 20:06:30

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Rörig tisdag som blir betydligt mindre vardaglig än du hade väntat dig.
Väldigt många spontana infall.
Hej!
Äntligen har jag fått en ny dator och än så länge så är jag nöjd. Det är en dator i alla fall! Har fortfarande inga bilder för alla ligger i Klippan på mamma och pappas externa hårddisk så jag får vänta ett tag på dem!

Tiden rinner förbi och halva februari har snart gått förbi och snart åker vi upp till Gävle. Det kommer bli skönt. Jobbar även en del nu för tiden men det tycker jag är väldigt avkopplande och annorlunda mot att plugga. Älskar verkligen det.

Har även fått reda på tentorna och jag satte vg på alla och det gör att jag har fått vg i allt jag har gjort detta halvåret vilket känns riktigt skönt, man kan lyckas ibland!

Igår och idag var jag och tränade med Johanna, känns skönt att komma igång. Har däremot världens träningsvärk idag, det ska kännas att man har tränat.

Imorgon så ska jag först till skolan på någon biblioteksgrej, känns värdelöst, och sen blir det jobb.

Nu ska jag plugga lite innan vinterspelen i åre börjar!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!