2010-02-18 | 21:23:53

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Trevlig torsdag som bjuder på avkoppling, kärlek och familjeliv i lagom doser.
Kvällen blir mysig.
God kväll!
Jag har väldigt mycket i skolan för tillfället nu innan vi ska åka mot Skutskär. Ska läsa klart c-uppsatserna, sammanfatta dem och sen göra 2 grupparbeten. Fullt upp helt enkelt och det blir långa dagar och jag kommer hem trött och orkar inte riktigt sitta vid datorn så bloggandet blir faktiskt lite lidande.
Idag är jag rukigt trött så blir väl en powernap innan Christian kommer hem från jobbet. Det är både skönt och jobbigt att vara hemma själv på kvällarna. Det jobbiga ligger i att man har så fruktansvärt tråkigt, hur klarade jag av att bo själv?! Det sköna är att man kan göra lite som man själv vill och plugga även på kvällen, när han är hemma så känner man att man måste umgås med honom för vi har inte så mycket tid tillsammans annars. Våra sysslor går för det mesta om varandra. Det är bara att bita ihop. Om en vecka så har vi en vecka utan jobb och föreläsningar. Visst jag ska plugga men jag kan anpassa tiden lite. Längtar som tusan tills vi åker upp. När vi är där uppe så ska vi titta på Brolle, åka till åland och bara ta det lugnt och umgås med Christians föräldrar! Underbart!

Nej nu ska jag läsa lite igen!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!