2010-01-20 | 18:28:17

3 år idag

Idag är det tre år sedan den värsta dagen i mitt, och så många andras också för den del, liv inträffade. Det var dagen då Ante valde att lämna oss. Det var en lördag och jag var hemma hos Maud på fest men blev hemringd. Karro berättade att det handlade om Ante och jag visste nästan direkt att något riktigt hemskt hade hänt.

Trots att tre år har gått så är det fortfarande jobbigt för en, man får upp olika saker som var just speciellt med Ante.

Nu ska jag fortsätta dagen i Antes ära.
Vi saknar dig så oerhört mycket Ante ♥

/V♥

Kommentarer;
Johan

haha valde att lämna er?

Ni måste varit toppenkompisar!

2010-01-21 kl. 00:12:34
http://masquerade.blogg.se/
anex

störd person han johan. skott i pannan

2010-01-24 kl. 00:17:26

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!