2010-01-16 | 10:02:58

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Rörigt, trots att du gör ditt bästa för att planera framåt
och få grepp om situationen. Högt tempo.
God morgon!
Livet är väldigt hektiskt för mig dessa dagarna, har suttit med en hemtenta och sen har jag inte orkat göra något så därför har min tid vid datorn varit minimal och bloggandet har inte ens kommit på tanken.
Igår efter skolan så begav vi oss till Klippan för att spendera lite tid med min familj för att sen åka till Helsingborg och titta på bio. Vi tittade på har ni hört ryktet om morgans, och den var bra men inte den bästa jag har sett.

Idag är det jobb som gäller, 12-15, men skulle hellre velat vara någon annanstans för tillfället. Sen ska jag göra lite på hemtentan med, är ensam hemma hela dagen förutom när jag är på jobbet då för Christian har en monstertid idag. Det är bara att bita ihop och vänta på löningen!

Nu ska jag gå och göra frukost!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!