2010-01-04 | 14:10:51

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Trevlig måndag som handlar om vänskap och gemenskap.
Om du vill finns det utrymme för kärlek också.
God eftermiddag!
Igår så gick jag och la mig tidigt, redan klockan 10, för att jag skulle upp i natt och titta på hockeyn. Christian försökte väcka mig under hela första perioden men det gick inte så bra. Såg däremot de två sista och tyvärr förlorade Sverige, så är det ibland.
Imorse skulle jag upp tidigt för skulle till jobbet och jobba en liten stund men det blev längre än vad jag hade planerat och jag skulle egentligen plugga hemma hos Sofie idag men jag skippar det och pluggar hemma.
Imorgon så har jag tenta, omtentan i mikro med tillämningar och internationell handel. Hoppas verkligen på att det ska gå denna gången. Däremot så känns det som att man har tagit vatten över huvudet men jag har en vecka kvar på de andra två ämnena så det ska väl med gå. Blir att plugga dag som natt.

Nu ska jag återgå till mitt läsande. Kommer bli en hel del idag!
Hoppas ni andra kan njuta av snön som föll idag!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!