2010-01-13 | 20:19:49

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Äventyrlig och spännande onsdag som kan bli hur som helst.
Du vill testa något nytt, vara på hugget.
God kväll!
Nu är tenta perioden över och jag har endast hemtentan kvar och den ska väl påbörjas imorgon.
Igår tog vi det först lugnt här hemma men sen städade vi ut julen så nu är här snyggt igen.
Idag var det att gå upp tidigt igen för att gå och jobba. Jag jobbade från 10-18,30 så nu är jag ganska trött. Ligger i sängen och somnar snart känns det som.

Imorgon blir det skolan klockan 10 så ingen sovmorgon imorgon heller, blir väl på lördag skulle jag tro.
Nu ska jag vila innan Christian kommer hem från jobbet.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!