2010-01-17 | 17:53:38

skööönt...

Nu är jag klar med hemtentan, äntligen. Ska bara gå igenom den en sista gång och sen lämnas den mest troligt in imorgon. Kommer att bli så skönt att slippa ha den i huvudet.

Idag hade jag först bestämt mig för att gå till skolan men jag ångrade mig och tänkte att jag skulle cykla så jag tog lite extra tid på mig. Sen när jag väl ska gå ner till cyklarna så hittar jag inte mina nycklar och jag får värsta paniken, det får jag alltid när jag blir av med något speciellt nycklarna och mobilen, innan jag kommer på att Christian hade dem sist när han skulle ner i källaren och det visar sig att han hade dem i sin väska som är på jobbet så jag fick glatt börja traska mot skolan och det blåste och hade sig.

Var hemma från skolan lite över 4 och jag gjorde inte så mycket utan la mig i sängen direkt. Nu har jag dock städat undan en del här hemma, har en del kvar men orkar inte. Har så sjukt ont i ryggen.


äntligen...




/V♥

 


Kommentarer;
Jossan

Alltid lika skönt när man är klar och kan lämna in :)

2010-01-18 kl. 19:32:50
http://josefina.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!