2010-01-17 | 11:14:12

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Drömmar och planer dominerar söndagen,
kanske för att det inte händer så mycket just denna dag.
God förmiddag.
Vaknade runt 10 idag men låg kvar och blev serverad frukost på sängen, ibland har man det bra.

Idag står det hemtenta på schemat och för att få något gjort så ska jag gå till skolan. Sen när jag är klar så ska jag ta och städa här hemma, skulle ha gjort det igår men då fokuserade jag på hemtentan och tvätten.

Imorgon är det dags för en ny kurs igen och det betyder nya äventyr och mer plugg igen, kan bli spännande.

Nu får jag nog ta och sätta fart så att jag kommer hemifrån någon gång.
/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!