2010-01-03 | 11:07:03

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Söndagen handlar allra mest om praktiska saker.
Du genomför en förändring som påverkar ditt ägande.


Hallå!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte riktigt haft någon tid att uppdatra och sen är min dumburk riktigt tråkig för den stänger av sig själv lite då och då.
Nyårsafton spenderades hemma hos mina föräldrar och det var riktigt trevligt och fredagen bestod till största delen att slappa. Igår jobbade jag och pluggade och idag är det plugg som gäller.
Kommer att vara off den kommande veckan också för har tentor så jag har helt enkelt inte tid.

Nu ska jag återgå till pluggandet!

/V♥


Kommentarer;
Alexandra - blogg&hantverk

fin blogg

2010-01-03 kl. 15:01:55
http://[email protected]

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!