2010-01-19 | 21:25:42

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Tisdagen handlar om ekonomi, jobb och andra praktiska saker.
Du är ambitiös och mycket målmedveten.
God kväll!
Det är fortfarande dålig uppdatering från min sida. Igår lämnade jag först in min hemtenta och sen var det ingen föreläsning så det var hem och chillade lite. Mådde inte så bra och halsen började bli värre, sen gick min dator i sönder så kommer väl att bli dålig uppdatering framöver tills den har blivit lagad eller om jag får en ny för sitter vid minidatorn nu och den är inte så rolig för har inga bilder på denna. I natt blev halsen värre och jag vaknade flera gånger av att jag inte kunde andas så idag begav jag mig till apoteket och köpte lite tabletter till halsen.
Så idag har det faktiskt varit en riktig ligga-i-säng-dag, innan jag kom upp så låg vi och drog oss till halv 1. Ibland älskar jag att Christian är en riktig sjusovare men bara när jag är sjuk. Annars är han tråkig.
Nu ikväll så har jag legat i sängen, tittat på tv och nu är det faktiskt handboll, Sverige leder för tillfället, och det firar jag med hemmagjorda popcorn.

Nu ska jag fokusera på tvn igen!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!