2010-01-05 | 18:09:32

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Bra dag för nöjen, humor och trevliga samtal med vänner.
En flirt kan också leda till något spännande.
Hej hej!
Dagen började med att klockan ringde klockan 7 men så trött som jag är så gick jag inte upp förrän klockan 8. Åkte till skolan för att göra tentan och får väl se hur det gick, känns som förra gången och det kan ha gått men ändå inte.
Efter tentan så blev det plugg i skolan med Jelena, Sofie och Madde. Har läst kvanten en gång till och den känns inte helt omöjlig. Ska bara läsa den ett x antal gånger till så sitter det väl.

Idag är det även typ snökaos i halmstad. Har snöat sen imorse och vi har minst 15 cm snö! Synd att man inte är ett barn och älskar snö. Jag tycker det är fint men där går gränsen.

Imorgon så blir det plugg på schemat igen och de kommande 4 kvällarna så kommer jag precis som ikväll att vara ensam för Christian jobbar kväll. Jag hatar verkligen att vara själv på kvällarna, då menar jag verkligen HATAR!


ungefär såhär ser det ut inne på gården.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!