2010-01-21 | 13:06:12

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Du satsar rejält men lyckas förmodligen inte alls nå dit du vill.
Du blir snopen och rätt irriterad.
God middag.
Idag hade jag planerat att gå till skolan och hade ställt klockan på 7 men när jag vaknade så gjorde halsen riktigt ont, hatar virus, så jag somnade om och sov till halv 12. Idag vet jag inte vad som händer om jag ska vara ärlig, Christian jobbar, jag har inga pengar för csn har inte kommit ännu och sen vill jag egentligen inte gå ut.
Har typ ingen mat eller glass hemma så får klara mig till i kväll.

Nu ska jag i alla fall slå på Christians dator och titta på lite disney filmer.

Kan fortfaranade inte lägga upp bilder så det kommer bli en tråkig blogg nu framöver.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!