2010-01-07 | 19:59:59

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Egentligen handlar torsdagen mer om andra än om dig.
Det irriterar dig men så blir det i alla fall.
God kväll!
Just nu består min tid av att plugga ganska mycket och det kommer väl bara att bli värre och värre. Dock känner jag på mig att jag snart kommer att bli sjuk, hoppas att det håller tills på onsdag.
Ikväll så gör jag inte så mycket, förutom att plugga lite smått, är ensam hemma ikväll igen och det är näst sista kvällen. Vad man ska göra imorgon kväll vet jag inte. Några förslag?

Ska läsa igenom kvanten en gång till och sen ska jag ta på mig mina skor och ut och gå, känner att jag måste ut och röra på mig. Det enda som är minus är att det är så satans kallt men det är ändå så fint när snön på.

Ändrade även designen på bloggen till den gamla, kände att jultemat inte var så aktuellt längre men orkade inte göra en ny nu såhär nära tentorna. Blir väl efter om jag har lust.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!