2010-07-27 | 20:55:38

bloggpaus?!

Jag vet det är längesedan jag skrev. En månad sedan för att vara exakt, har verkligen inte haft lust eller ork att skriva. Har i princip bara jobbat känns det som. Har nu jobbat 5,5 / 7 veckor och denna veckan kommer jag upp i "bara" 43 timmar.
Något annat som har hänt är att jag har fyllt år, fick en glad överraskning som var att Iris och Pär hade åkt ner för att fira mig. Sen har det blivit en massa besök hos Gabbe och Danne, både fotbollskvällar och spelkvällar har vi lyckats skrapa ihop. Är så glad att de har flyttat upp till Helsingborg.

En annan sak som har hänt succesivt i sommar är att jag har gått ner 10 kg. Har en bit kvar till mitt mål men det är en bra bit på vägen. Känns helt fantastiskt, trodde inte att det skulle gå från början. Ni kanske undrar vad som är knepet?! Svaret är att vi, Christian är också med på det hela och har gått ner ruskigt mer än mig, har i princip struntat i all skräpmat, godis, chips och läsk. Vi har också börjat äta mer regelbundet och jag i alla fall rör mig mycket mer än innan. Så om någon i närheten av Halmstad är sugen på en promenix är det bara att höra av sig för jag är lätt på. Här ska det brännas fett!

Senare ikväll blir det en lånprommis, mest troligt till Christians jobb så att vi kan åka och titta på fina hus.

Nu ska jag återgå till att läsa lite mikro-skit. Tenta om 3 veckor! Denna gången ska jag sätta tentan.


i love you

/V♥

Kommentarer;
Mamma Jessica

Roligt att du vill vara med :)

Lycka till =)

2010-07-28 kl. 08:02:46
http://mammajessica.webblogg.se/
Nina

hahah jaaaa nu sätter du den elakingen!!!!

2010-07-28 kl. 10:24:41
http://ninanorlin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!