2010-07-28 | 09:39:33

Godmorgon!

Är redan vaken trots att det är min enda lediga dag denna vecka, har en tendens att alltid vakna vid 8-9. Var dock uppe väldigt länge med Christian och tittade på film.

Dagens planer är inte riktigt bestämda däremot så ska jag försöka få igenom en städning, ser förjävligt ut här trots att jag dammsugade häromdagen. Vi båda två hatar att städa och undra då hur det kommer bli i trean sen. Får väl dela upp det att man är ansvarig för olika rum, hehe.

Nu ska jag försöka få upp min sjusovande prins, inte den lättaste uppgiften och det ska gudarna veta.

Ha en superbra dag!

/V♥

Kommentarer;
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-28 kl. 10:22:07
http://millahoman.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!