2010-07-31 | 08:33:17

jobb, jobb och jobb :D

Godmorgon.
Har jobbat öppning-stängning nu torsdag, fredag och har kvar idag och imorgon också så därför har bloggningen blivit lidande. Tror däremot inte att det är kul att bara skriva om sin dag på jobbet, även om jag tycker att mitt jobb är väldigt roligt.
Igår efter jobbet så åkte vi hem till Klippan för att fira Christian lite. Även Gabbe, Danne och Elias var där och sen kom även familjen Engström så vi var ett gäng systrar och tjötade.

Idag så blir det såklart jobb och sen efter det ska vi kolla på vår lägenhet igen så vi vet vad vi behöver. Blir nog en sväng inom marinfestivalen också så att man inte missar den.

Nu måste jag skynda mig så jag hinner till jobbet i tid!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!