2010-07-28 | 17:46:42

slappe...

Denna dagen har varit en riktigt slappedag, började dock med att diska men sen sket det sig och vi åkte och fixade lite saker till Christians radiostyrda bil och sen körde vi som bara den. Jag suger dock riktigt mycket men det börjar bli bättre. Vi var och åt lunch tillsammans och jag tog en kyckling och bacon sallad som smakade skit. Det var någon röra på kycklingen som gjorde att den smakade som inlagd sill. Inte ens Christian tyckte att den var god.
När vi kom hem igen så somnade jag väldigt fort och gud vad jag saknar powernaps på eftermiddagen.

Kvällen är ganska oplanerad men en promenad ska jag lyckas planera in.

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!