2010-06-21 | 21:22:32

:D :D

Nu är sommarlovet slut och jag spenderade min sista lediga helg på länge hemma i Klippan.
Firade Alexandra på fredagen och söndagen för hon fyller år imorgon, tänk att hon redan är 18 år! shieat.

I lördags när vi städade efter festen så fick vi reda på att Gabbe hade åkt in till sjukhuset för hon hade börjat få värkar men sen hörde vi inte mycket mer och jag och alex satt bänkade framför tvn och tittade på det kungliga bröllopet. På kvällen kom Koch och fixade våra naglar.

I söndags städade vi för det andra kalaset och runt halv 11-11 fick vi ett sms om att lille Kalle var ute, eller som han heter, Elias. Äntligen har vi fått en liten prins, det var verkligen efterlängtat. Det känns helt sjukt, i torsdags låg jag och pratade med magen och nu är han ute! Blir att hälsa på dem senare i veckan när både vi och de har tid.

Idag slutade mitt sommarlov och jag började på mitt sommarschema. Har varit riktigt trevligt idag och jag kommer njuta av de kommande 7 veckorna! Älskar verkligen mitt jobb. Ett minus är dock att man får ont i fötterna av att stå upp hela dagarna, men fötterna vänjer väl sig.

Nu ska jag kolla vidare på norska hollywood fruar och vänta på att min älskade sambo ska komma hem!


Det blev naglar med multifärgglitter till tippar! :)

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!