2010-06-11 | 09:13:26

fredag

Trots att jag har lov så har jag varit superdålig på att uppdatera men det händer inte så mycket så då skulle jag bara tråka ut er!

I söndags var vi i alla fall på roadtrip. Vi körde bara lite överallt och ingenstans kändes det som, men trevligt det hade vi. Blev även en snabbvisit hos mamma och pappa.


År 2010 är det rondelltraktorer som gäller!

Sen resten av veckan har jag inte gjort så mycket, minns faktiskt inte riktigt vad vi har gjort förutom igår när jag fick hoppa in och jobba, det är alltid lika trevligt kan jag säga! Roligt jobb och trevligt sällskap, det kan väl inte bli mycket bättre?! Jag längtar nästan efter att jobba i 7 veckor så man kommer in i det "på riktigt". Det är nog det enda negativa med att vara extra anställd. Efter att båda två hade varit och jobbat igår så drog vi iväg och åt på resturang för att fira lite.

Det vi firade är att vi har fått en ny LÄGENHET! Snacka om att vi är överlyckliga. Det är en trea på 80 kvadrat typ 150 meter från där vi bor idag. Kommer bli riktigt bra det där. Vi vill flytta redan idag men det går ju inte men ändå. Jag har redan beställt en ikea katalog för att klippa och klistra i varje rum, det som är ett minus är att vi inte riktigt har måtten på lägenheten och vi minns inte riktigt alla färgerna, förutom hallen som var en konstig olivgrön färg. Det blir nog att måla över den men det är ett senare projekt. I denna lägenheten kommer vi kunna bo länge och inte ha någon panik över att flytta om ett år. Det är skönt det!

Nu ska jag återgå till att göra precis ingenting, är grymt rastlös om dagarna!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!