2010-06-26 | 09:43:44

lördag

Jag har inte riktigt haft tid att skriva här på några dagar nu.
I onsdagskväll var vi hemma hos Gabbe. Vi åt god middag och hade trevligt och självklart kelade jag med lille Elias. Så söt liten kille!

I torsdags så var det först jobb som gällde och sen på kvällen bjöd mamma på middag. Vi kollade på fotbollen, eller de andra för jag vilade, sen begav vi oss hemåt. Jag somnade ganska tidigt som vanligt. Igår var det midsommarafton, som ni säkert redan vet, och innan det var dags för jobb så köpte jag 3 liter jordgubbar. Dyrt var det men det var det värt. Jobbet gick ovanligt fort och sen väntade jag bara på att Christian skulle komma hem. Vi firade vår midsommar ensamma, för båda jobbar hela helgen, men vi åt i alla fall upp alla jordgubbarna. Det var ruskigt gott. Somnade dock alldeles för tidigt igår för att vara trevligt mot Christian. Redan 22.00 hade jag snarkat i hans famn.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så att jag kan sätta mig på cyklen och jobba. Jobbar bara 12-15 idag så det är ganska chill. Vad som händer ikväll är lite ovisst, blir väl fotboll som vanligt eller någon trevlig film jag kan somna ifrån.


Vår skål med jordgubbar, mums!


Ha en trevlig dag allesammans!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!