2010-06-05 | 09:41:45

lördag

Nu har jag haft sommarlov i en vecka vilket har varit superskönt! Har hunnit med att vara hemma i några dagar och det kändes som att jag behövde det. Bara ta det lugnt och ha det trevligt, det var riktigt skönt.

Idag så har jag inte mycket på schemat utan jag ska först gå till gymmet där jag ska fixa lite hsif saker och ikväll blir det bio med Christian, kommisarie späck ska vi se. Kanske inte den filmen jag vill se men jag gör det för hans skull. Innan det blir det väl att jag går ut och lägger mig i parken och läser en bok.

Det är skönt att inte ha några som helst planer nu när man är ledig. Älskar faktiskt det, är ledig i 2 veckor till och sen börjar det verkliga livet med jobb i 7 veckor, det är skönt det med fast på ett helt annat sätt!  

Nu ska jag göra vid mig så jag kommer i tid till gymmet.
/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!