2010-06-27 | 09:05:11

söndag

Godmorgon!
Ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen efter att Christian har gått upp och kört iväg till jobbet, däremot så ska jag snart gå upp och gör vid mig för om 1½ timme så börjar jag jobba. Jobbar med Christoffer idag och han är riktigt nice att jobba med. Gillar alla mina arbetskamrater om jag ska vara ärlig så det är alltid kul att jobba. Jag jobbar 10,30-17 idag, lite tråkigt att det är heldag för det ser ut att kunna bli fint väder idag.

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Jag ska väl ta det lugnt för imorgon är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Den ska jag fira genom att jobba 12-16 och sen kommer la familia upp hit och firar mig genom ett resturangbesök. Kul kul!

Nu får jag ta och sätta vart så jag ser någerlunda ok ut på jobbet.

/V♥

Kommentarer;
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-21 kl. 09:28:08
http://millahoman.blogg.se/
myrann

Svar: Var där nice kläder? :D

2010-07-23 kl. 11:56:26
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!