2010-06-22 | 10:59:52

tisdag

God förmiddag!
Solen skiner idag men det blir inget solande här inte utan jag ska snart hoppa in i duschen och sen vidare iväg till jobbet. Jobbar dock bara till 16 idag men sen ska jag och Jelena försöka göra klart finansieringen. Ska försöka få lite rent här idag också, dammsugningen är redan gjord så det blir mest plock.
Denna veckan kommer bara att bestå utav jobb, skulle egentligen vara ledig på fredag men jag hoppar in för Frallan så det blir lite jobb då med, 10-14, så det är inte något långt pass.

Ska även försöka hälsa på Gabbe, Danne, Leon och lille Elias. Vill ju se och känna på den lille krabaten.

Hoppas ni har en trevlig tisdag!

/V♥

Kommentarer;
rebecca.

hej :)!

Jag undrar om du vet hur vädret ska bli vid midsommar i Halmstad :)?

2010-06-22 kl. 13:26:11
http://franzenrebecca.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!