2010-06-22 | 21:38:38

trötter...

God kväll!
Dagen blev inte riktigt som planerad utan jag kom till jobbet och då sa Frallan att jag skulle jobba stängning vilket jag inte hade någon aning om, hade inte fått all information i och med att jag jobbar i två butiker. Blev bara att slänga iväg ett sms till Jelena om att vi skulle göra arbetet senare.
Jobbet idag gick bra och även arbetet, fick ihop allt helt perfekt. Nu är det inte så mycket saker kvar. Dock ses vi ganska många gånger men sitter inte så länge i och med att vi gör det efter jobbet.

Imorgon är det jobb 9-16,30 och sen ska vi åka till Laröd och hälsa på. Ska gulligulla med Elias så det finns inte!
Just nu sitter jag och väntar på att min älskade sambo ska komma hem så att vi kan kolla klart på avatar. Har tittat på den 2 kvällar och idag blir det då den 3:dje. Anledningen till att vi inte har sett klart det är faktiskt att jag är så jäkla trött på kvällarna, orkade faktiskt kolla på den till klockan 1 inatt men sen dö somnade jag. Ikväll blir det kanska max till 12 i och med att alarmet står på lite innan 8.

Sen måste jag även slänga in ett stort GRATTIS till min älskade lillasyster som fyller 18 idag. Tiden går så fort, tänk att det redan är 3 år sedan jag fyllde 18! Jag känner mig lite gammal nu ;p Om en vecka är jag 21!! Shit!


gullepojke!

Ha en trevlig kväll!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!