2010-03-26 | 16:34:29

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Att satsa på praktiska beslut lönar sig men bli inte överambitiös och
lyssna inte för mycket på andra.
God eftermiddag.
Gårdagen var full med skola och sen tog jag det ganska lugnt så därför blev det ingen uppdatering igår.
Idag så var det skola igen men bara mellan 10-12 sen åkte jag och Christian till Eurostop där det blev att äta lite, köpa dricka till ikväll och en ny foundation.
Ikväll så väntas det festligheter och jag är typ redan klar. Ganska tråkigt men är man tidig så får man själv skylla sig. Ikväll ska vi fira Emmy och Sanna som har fyllt år och vännerna från klippan kommer. Har verkligen saknat att festa med dem, det var inte igår precis.

Hoppas att ni får en trevlig kväll för det ska jag ha!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!