2010-03-19 | 08:52:05

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Vad du vill ha och vad fredagen erbjuder stämmer inte alls överens.
Du är irriterad, av flera skäl.
God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen för jag vaknade av ett sms halv 8, känns inte kul första dagen på sin "lediga" vecka. Sen dess har jag lyssnat på the voice och chillat ganska mycket.
Nu har jag äntligen gjort klart båda tentorna och det har varit full fläkt med pluggande och en tripp till Klippan för att föreläsa för Sp-eleverna. De båda tentorna får man väl se om man klarade, jag hoppas på det orkar inte att ha fler tentor efter mig.

Idag på schemat så står det städning, tvättning, träning och sen ikväll ska vi fira Madde som fyller år idag. Grattis grattis!

Nu ska jag äta frukost och sen börjar städningen så att jag kanske hinner gå på stan med och fixa lite saker.


min sötepöte

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!