2010-03-24 | 15:28:06

Irriterande.

Jag har suttit hela eftermiddagen och försökt få ner photoshop till min dator men har inte lyckats. Har försökt flertalet gånger och har haft ordentliga problem med vårt internet som klabbar var och varannan dag.
Däremot så såg jag en mapp på skrivbordet och klickade på den och vad är där?! Jo photoshop installationen så den hade kommit hem ändå. Ganska irriterande om jag säger så. Nu väntar jag på att det ska installeras.

Jag fortsätter att spela the sims sålänge!

/V♥

Kommentarer;
Mamma

Jag kan detta med. haha Puss och kram till er bägge nyfriserade

2010-03-24 kl. 22:09:32

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!