2010-03-27 | 20:49:52

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Du väljer att leta efter ljuspunkterna i varje läge och det lönar sig.
Du når en oväntad framgång.
God kväll!
Äntligen är jag människa igen, satt på gymmet och mådde dåligt i princip hela dagen. När jag kom hem så var det att däcka i sängen direkt och sen när jag vaknade beställde jag pizza. Mådde inte mycket bättre för det så det blev en låååång dusch och då vaknade jag till liv.
Gårdagen var i alla fall riktigt rolig, blev en hel del shots och dricka. Skulle egentligen med ut men jag bangade det helt. Kom hem och skulle se på så ska det låta men jag somnade ganska fort.

Nu ska jag återgå till körslaget.


Bjuder på en bild från gårdagen.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!