2010-03-13 | 16:27:42

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Mysig lördag som passar fint för nöjen.
Särskilt lyckat blir det om du planerar och ordnar själv.


Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera. Sen vi kom hem så har det varit ett fullt sjå med att komma tillbaka in i plugget. Har tenta på måndag och sen på torsdag så det är mycket att stå i för tillfället men sen är det 1 veckas lov som gäller. Det är verkligen efterlängtat!

Tyvärr måste jag återgå till pluggandet så att jag lär mig någonting men jag återkommer när jag har fått ett liv igen :)

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!