2010-03-29 | 20:38:19

måndag

(Blir inget horoskop idag för det var bara vecko-horoskop!)


God kväll.
Denna dagen har varit en riktigt lång dag. Det började med att det var skola klockan 8-10 och det var grymt segt. Sen begav jag mig hem till Nina för vi skulle göra klart ekonomistyrningsarbetet och klart blev det men jag var hemma vid 6. Nu är det snart svenska hollywood fruar och det ska jag såklart titta på och sen blir det att hoppa ner i sängen för är grymt trött och imorgon ska jag upp lika tidigt igen. Inte kul men det är bara att acceptera det.

Hoppas ni har en trevligt kväll!
/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!