2010-03-28 | 14:05:03

mitt i städandet

Vad har jag nu hållt på med i 2 timmar jo jag har städat köket! Det är det enda jag har gjort men det var riktigt skitigt. Tog tyvärr ingen före-bild för jag skulle ju "bara" diska men fick energi att städa allt och omorgnaisera så att det ser någerlunda bra ut i köket nu.

Det som jag har kvar nu är:
› badrummet
› plocka undan saker
› slänga sopor
› boka tvättid
› dammsuga (men det får nog Christian göra för jag har ju varit riktigt duktig idag om jag gör allt detta)


Lägg märke till Chili-serien som Christian är stolt över att vi har!

¨
blomman som vi fick när mamma och pappa var här fick
en plats i köket istället.

/V♥

 

 


Kommentarer;
Nina

ja det var fint =D

2010-03-28 kl. 14:57:53
http://ninanorlin.blogg.se/
Cecilia

Vad fint det blev. jag visste väl att du kunde. Och glöm inte det.... ps hälsa till Ch

2010-03-28 kl. 15:59:06

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!