2010-03-24 | 09:17:41

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Månen ger din onsdag ett oväntat djup.
Skäm bort dig själv och strunta i vardagliga stressmoment.


Detta börjar bli illa nu, har varit ledig i snart en vecka och jag har inte bloggat för fem öre. Anledningen är väl att det inte händer något roligt, jag vet inte.

I fredags så städade jag och sen blev det festligheter för Madde fyllde år. Var och åt och spelade bowling som avslutade hemma hos oss med lips och gh.
Sen övriga helgen gjorde jag inte så mycket, spelade the sims och slappade, måndagen ungefär likadant.
Igår var vi i Kungsbacka för att utforska Freeport, var väl lite halvnöjda men jag kom hem med lite saker i alla fall. Två örngott där det står "här sover en prins" och "här sover en prinsessa". Kvällen bestod av att vi låg i sängen och spelade sims och tittade på tv.

Vi har blivit lite sims beroende här hemma, jag spelar the sims 2 och christian sims 3. Jag gillar nog 2an bätte för det är lättare att göra fler familjer. Gillar att byta för det går ju så jädrans bra för dem.

Idag ska jag försöka gå ner på stan för att klippa mig, vet inte var jag ska klippa mig bara. Ska städa lite här hemma, eller mer plocka undan allt skit som har kommit på några dagar.

Avslutar detta nu och återkommer antagligen senare igen!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!