2010-03-28 | 11:56:33

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Trots att det ideligen sker saker som inte passar ihop med dina planer
får du en underhållande söndag.
God middag!
Idag gjorde jag något som jag aldrig brukar att göra, somna om när Christian har åkt till jobb. Trodde att jag bara hade sovit i en halvtimme när jag vaknade igen men vi har inte ställt om den klockan så jag hade sovit i 1½ timme istället.

Dagens planer idag är att städa här hemma. Vi är inte så bra på att hålla det snyggt här. Kläder ligger i princip överallt, ska även boka tvättid.

Nej nu är det väl bäst att börja så att jag blir klar här hemma idag.


/V♥

Kommentarer;
myrann

Svar: Kloka ord från en klok kvinna :)

2010-03-28 kl. 13:01:52
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!