2010-03-02 | 17:25:48

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Det händer många olika saker och det passar inte dig riktigt.
Du känner dig överrumplad och stressad.
Goddag!
Jag orkade inte att skriva igår när vi kom hem från kryssningen så jag kör uppdateringen nu.

I söndags började vi färden mot Stockholm och också Birka båten. Allt gick bra och jag lär mig mer och mer pensionär-stilen vid på och avstigningar, alltså först in och först ut. Kvällen börjades med att vi chillade och drack bubbel inne hos Iris och Pär för att sen gå ner till buffén, var riktigt gott och det fanns så mycket mat. Efter det var det taxfreen som gällde, dumt nog hade jag lämnat mina pengar uppe i hytten. Sedan hade vi lite mys igen inne hos Iris och Pär. Hela kvällen var underbart mysig. Vid midnatt fick jag en drink av Christan för det var vår 11-månaders dag då och det var nog den godaste drinken jag någonsin har druckit. Sängen hälsade vi inte på förrän vid 2-3 någonting.
Vi vaknade runt 9 och då var det frukost dags, ännu en buffé. Älskar verkligen det för då kan man ta vad man vill och hur mycket plus att man får riktigt goda efterrätter! Sen gick vi upp till hytterna igen för att sova lite men som vanligt så kan jag inte somna om igen så jag låg och läste snabba cash medan Christian snarkade sött. Efter stödvilan så gick vi ner till taxfreen och jag handlade en hudkräm och lite godis. Det var det enda jag köpte till mig själv, handlade däremot en massa till mamma och pappa.
Vi kom till Skutskär igen runt halv 7 men då skulle  vi gå ca 5 km med våra rullväskor. Det skulle inte ha varit så jobbigt om det inte skulle ha varit för att de hade snöat så frukansvärt och blåst så att vissa drivor var över 10 cm djupa. Igår blev det sängen tidigt, tror att jag somnade lite efter 10.

Idag så skulle Christian till tandläkaren vid 10 och det var tänkt att vi skulle åka till Gävle direkt efter men Christians batteri på bilen hade dött så han lånade hans föräldrars bil. Sen blev det bara att vänta på att bilen skulle fungera igen. Tror att vi åkte runt 12 och då blev det en snabbis på gallerian nian, var in på teknikmagasinet för att köpa en mus till datorn (kunde inte vänta till jag kommer hem), en bluetooth till datorn så att jag kan föra över mina bilder från mobilen och högtalare till Pär. Efter det begav vi oss till Valbo och där blev det också lite inhandlat, en tröja och lite smink.

Jag skulle egentligen ha lagt in bilder nu i bloggen men min mobil är inte färdig synkad med datorn så det får bli i ett annat inlägg.
 
Ha en bra kväll!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!