2010-05-28 | 17:04:40

SOMMARLOV!

Nu är tentaperioden över, skulle egentligen ha en omtenta nästa vecka men jag gick på tentagenomgången och hittade de poäng som saknades för ett g så nu har jag sommarlov från skolan! Dock börjar sommarlovet med att jag ska jobba lördag, söndag och på måndag. Sen åker jag hem till Klippan på tisdag och spenderar några dagar där. Ska bli super skönt, bara andas ut där nere igen.

Tentorna som jag gjorde denna veckan kändes ganska okej så jag borde ha klarat minst en av dem. Nu är det 2 ½ månad utan plugg och det känns skrämmande men ändå alldeles underbart.

Sen förövrigt så är det 1 månad kvar tills jag fyller år och mest troligt har Gabbe tryckt ut en liten knodd då med så jag blir moster till ytterligare en liten tolle!

Ikväll ska jag inte göra så mycket, håller på att bli ruskigt förkyld så ska bara ta det lugnt faktiskt!

Ha en super trevlig kväll!
/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!