2010-05-02 | 09:49:02

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Trevlig dag som ger dig avkoppling och utrymme för drömmar.
Förmodligen händer inget särskilt alls.
God förmiddag!
Det var ett tag sedan jag skrev men jag har haft en del att göra. Denna veckan som har varit så har vi haft besök av Christians förädrar vilket betyder att vi har haft fullt upp hela tiden.

Förra lördagen så fyllde mamma år och det firade vi i Helsingör där det var superfint väder. Sen åkte vi till klippan där det bjöds på mat och trevligt sällskap.



Sen har vi firat Pär som också hade fyllt år och det gjorde vi på Wild West steakhouse, var gott men en aningen för mycket. Vi har varit i Ullared, på väla, i Torekov och ja lite överallt. Det har varit väldigt trevligt att ha dem här men plugget har satts åt sidan så den kommande veckan kommer jag att försöka plugga så mycket som möjligt!

Förresten så klarade jag omtentan jag gjorde, blev superduper glad! Nu ska man bara kämpa klart den sista månaden med! Det får gå.

Idag blir det först jobb och sen ska vi åka till Klippan för middag! Plugga lite ska jag nog med!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!