2010-11-15 | 22:40:00

aaahhh

Jag blir så arg! Egentligen är detta ett i-landsproblem men jag blir så irriterad ändå. Jag beställde mina skolböcker för en vecka sedan bara för att ha dem i tid, inga problem från adlibris utan de skickade böckerna dagen efter men de har fastnat i göteborg och har legat där sen i torsdags morse. Det brukar vara så att man får paketet samma dag som då de kommer till göteborg. Alltså borde jag haft dem i torsdags men de kom inte, sen kom de inte i fredags och inte idag. Så jag ringer till posten och de har ingen aning men tycker att det är konstigt men jag ska ge det en dag till och om de inte har kommit imorgon så ska jag ringa adlibris så att de kan göra en reklamation. Det komiska är att jag har beställt en jacka till my (hon kunde inte beställa den och jag skulle testa och sen  fattade jag inte hur jag skulle avboka så jag beställde den helt enkelt till henne) och den har heller inte kommit utan ligger också i göteborg så vi får väl se imorgon. Annars blir det en massa problem för jag behöver ha böckerna ganska snart i och med att vi ska skriva arbete med hjälp av dem. Ibland kan man hata posten!

Nu ska jag sluta att prata om mitt i-landsproblem

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!