2010-11-15 | 21:49:42

fullt upp...

Imorse försov jag mig big time, vaknade 8 och började 8.15, och insåg att jag verkligen inte skulle hinna så jag somnade om och vaknade 10!! Jag måste verkligen ha varit trött efter helgens bravader. Begav mig till skolan till 13 och föreläsningen som skulle sluta 17 slutade redan 15.40 så jag och My fick vänta länge på träningen.
Efter träningen så har jag läst lite i IFRS boken inför imorgon och sen har jag inte gjort så mycket. Kollat lite på tvn och slappat.

Imorgon så blir det först pm-skrivning med Hanna och sen jökenföreläsning. På kvällen ska jag ta tag i uppgiften som ska vara klar till nästa tisdag så jag inte behöver göra så mycket till på den. Är en hel del skolgrejer nu som ska göras men det är ju mitt "jobb".

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!