2010-11-10 | 21:08:26

godkväll

Dagen idag har varit fartfylld, städade först lägenheten och sen begav jag mig till skolan där det blev föreläsning 13-17 i revision. Föreläsaren var väldrigt intressant och jag märker att jag verkligen har valt rätt ämne, trots att det är mycket arbete med kursen. Ska skriva 1 pm på 10 sidor, en mindre uppgift på 2 sidor och sen studiebesök. Längtar till studiebesöket, fatta vad kul. Besöka en revisionsbyrå, sen ska vi åka och kolla på handboll.
Annars ikväll har jag inte gjort ett skit, ska snart gå och städa lite i köket och lägga klart mattorna i skåpen. Kan ju inte bara sitta här och dega framför datorn och tvn.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!