2010-11-03 | 09:01:19

Godmorgon!

Uppe med tuppen idag och vi har redan proppat 2 maskiner med tvätt, kommer dock slänga in typ 3-4 maskiner till. Så mycket tvätt har vi, jobbigt mycket.
Dagens planer är typ obefintliga förutom att det blir utgång ikväll, underbart! Så jag ska gå till systemet idag och ladda upp. Vet dock inte vad jag ska dricka men det märker jag. Vet inte vad jag ska ha för kläder ikväll heller utan det blir väl att improvisera precis innan jag ska kila. (inget ovanligt)

Nu ska jag ta och mysa med Christian som ligger och väntar på mig!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!