2010-11-01 | 09:11:50

måndag morgon

God morgon!

Tentan i lördags är såklart skriven och jag hoppas på att jag klarade den trots att jag gick typ 2 timmar innan alla andra, har jag missat något eller?! Tyckte att jag gjorde bra ifrån mig.
Tentafesten var riktigt härlig och det skedde som vanligt en hel del sjukt roliga saker. Var hemma typ 2 men kom i säng mycket senare.

Igår begav jag mig till Hanna för att bakishänga, lämnade Christian hemma själv för att bakissova. Blev väldigt mycket snack och skratt och vi käkade såklart bakispizzan. Stack hem vid 4 med sushi till Christian för han ville ha det, är ju en snäll flickvän, men innan jag är hemma så ringer han och säger att han missade att han skulle jobba. Köpte sushi bara för hans skull och jag är inte superförtjust i sushi än. Blev en sims-kväll tills han kom hem. Då kollade vi på dansbanskampen, vi är ett par pensionärer.

Idag är det föreläsning men ska se om där finns tvättid för jag måste verkligen tvätta! Har inte tvättat på 2 veckor och det blir mycket tvätt på 2 personer.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!