2010-11-08 | 22:48:39

nattinatt

Godkväll!
Nu ligger jag i sängen och ska alldeles snart sova. Imorgon är det en ny dag och den kommer att bestå utav leta ämne till c-uppatsen och pmet i externredovisningen. Inget lätt jobb det där men jag och Hanna ska fixa det. På kvällen ska jag jobba i gymmet, inte många kvällar kvar att sitta där och det kommer att gynna plånboken sen innan jul så det gillar jag.
Imorgon ska även fastighetsskötaren komma och rensa avloppet till badkaret, nu när man dushar så svämmar hela golvet över och det är ju inte bra, eller jo om man vill plaska med fötterna.

Vi hörs imorgon!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!