2010-11-08 | 08:56:22

ny vecka nya möjligheter

Nu är det återigen måndag och även en ny vecka, tycker att veckorna springer förbi och man vill bara säga stop men tyvärr kan man inte det. Gårdagens bingospel gick åt pipsvängen då vi var 1 nummer ifrån 100 000. Däremot så skickade vi in på guldordet men vi får väl se.

Gjorde inte så mycket mer igårkväll, jag spelade mobilspel (angry birds, typ det roligaste spelet ever). Somnade relativt tidigt, om man räknar med att 23 är tidigt, och har sovit som en prinsessa inatt. Skulle egentligen bara vilja kura ihop mig och sluta ögonen. I och för sig skulle jag inte somnat så jag skulle väl inte försova mig direkt men det känns bättre att ligga i sängen med datorn på magen för då är man i alla fall vaken.

Ska avsluta detta och sen göra vid mig för klockan 10 ska jag vara i skolan och plugga, ska börja plugga inför tentan den 18 december. Man ska vara ute i tid!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!