2010-11-07 | 08:55:17

ojdå

Känns som att varje gång jag har varit ute så ligger bloggandet nere några dagar, vet faktiskt inte varför för jag gör i princip inget förutom att ligga i sängen och dega så borde ju kunna skriva?!

Onsdagen var grymt rolig, dansade skjukt mycket och blev lagom berusad. Var hemma lite innan 3 och sen vaknade jag 8 då Christian skulle gå till jobbet, det är nog det sämsta med att vara ute en vardag, eller ja skulle inte spelat roll om det var helg heller för han jobbar ju morgon vissa helger med, tex denna. Kvällarna har varit ganska chill igår gjorde jag typ inget, skulle egentligen bege mig bort till repis men jag orkade inte.

Idag så ska jag jobba på gymmet 12.30-18.30 sen hem och laga maaat. Ska äta kycklingcurrygryta ikväll. Det ska bli riktigt gott! mumma säger jag bara.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!